Loading...

AZİM’İ YENİLEDİK, ENES BATUR’UN TEPKİSİ! Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Apr 13, 2019

  • Merhaba Arkadaşlar, Aylar önce verdiğim sözü Enes Batur Antalya'da film çekimindeyken doğum günü sürprizi olarak gerçekleştirmek istedim. Haluk ve İrem'le yaptığımız iş birliği ile Azim’i kaçırıp DizaynVip'e getirdik. Aracın iç donanımının basit ve sıradan görüntüsünden kurtardık. Azim'in son halini beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayın. Instagram Hesabım: https://instagram.com/erbakanmalkoc/ DizaynVIP: https://instagram.com/dizaynvip/ Enes Batur Youtube : http://bit.ly/EnesBATUR Enes Batur Instagram : http://bit.ly/instaEnesBATUR Digital Marketing & Social Media Consultant : revolutionDM - Yılmaz BOZAN Web : http://www.yilmazbozan.com Instagram : https://www.instagram.com/yilmazbozan Video Çekim & Montaj : Arslantaş Creative Web : http://www.arslantasbilisim.com/ Instagram : https://www.instagram.com/arslantascr... #DizaynVIP #revolutionDM #ArslantaşCreative

Yorumlar

  • Magheed 'F1n1ty' Baghiirovh

    Enes batur - Gold Digger Boy Version 🙀

  • TYGA PAUL
    TYGA PAUL 1 month ago

    Allahim ne gunah isledimde ben bu videoyu izledim amk

  • Music Box
    Music Box 2 months ago

    1% araba yenileme

  • Samet KARGIN
    Samet KARGIN 2 months ago

    Erbakan bey, öncelikle emeklerinize sağlık ancak yapmacık olduğu çok belli. Biraz daha akışkan hale getirmelisin. Selamlar

  • pasa pasa
    pasa pasa 2 months ago

    Hersey güzelde yapılan işçilik hiç görünmüyor Erbakan abi araçlar bittikten sonra daha detaylı görüntü lesniz daha iyi olucak sanki

  • MÜKREMİN FINDIK
    MÜKREMİN FINDIK 2 months ago

    Enesin tepkisi artik bollugaa ole bi alismiski sasirmak bile inandirici deil cok pasif kacmis sanki undergranda olesine bi araba yapilmis gbi oha der gbi paraa nin gelisi sasirmanizi bile etkilemisss amk daha cok kazanin emi dunyada 2 tane uretilen arac bile sizi daha sasirtmazz anca jet keser sasirganloginizi ergenler iyi izleyinki jet alsinn o inandirici bi sasirtmaayla karsilasirsiniz belki :)

  • Talha Açıkel
    Talha Açıkel 2 months ago

    Hacı abi ekrandan bakınca tütün kolonyası kokusu alıyom öyle bir mizacın var

  • mustafa türkçelik67

    Bu Enes Batur serüveni daha kaç sene sürecek çok merak ediyorum 🤔

  • Zippi Bebe
    Zippi Bebe 1 month ago

    Üstad şu Tofaş Şahine bi el at artık profesyonel

  • Enes Fan
    Enes Fan 2 months ago

    Seni çoktandır tanıyorum ve iyi bir insan oldunu biliyorum ama sanki prim yapmak için yapılmış bir video benim düşüncem budur.

  • Düşünen Hatun
    Düşünen Hatun 2 months ago

    Erbakan Hocam hep zenginlere çalışıyorsun. Bizi de gör hani

  • ramiz karaeski
    ramiz karaeski 2 months ago

    Hayrına benim arabanında içini yapsana cidden çok büyük bi firmasın hala reklam peşindesin abi.

  • Alina Guseinovi TM
    Alina Guseinovi TM 2 months ago

    Eline Sağlık Abi Çok güzel olmuş

  • Yusuf Altın
    Yusuf Altın 1 month ago

    Gmg garage plakalıkları yerini dizayn vip'e bıraktı iyi çalışma olmuş

  • Tosriski
    Tosriski 1 month ago

    Bu yalağı da sevmiyorum diğerini de sevmiyorum nereden geldim bu videoya amk

  • pokezoom
    pokezoom 2 months ago

    Enes in gözlere bak. Ne içmiş la bu. Parayı bulan kafayı çekiyor.

  • Marlon Brando
    Marlon Brando 1 month ago

    Yine üflemişte gelmiş pezevenk.

  • Abdullah Altun
    Abdullah Altun 1 month ago

    Oooooo nedir amk ya bu araba burda değerli vergiden ondan bundan dışarda tofaş lan bu

  • furkan Akbayrak
    furkan Akbayrak 1 month ago

    Abi doğum günün kutlu ol sun seni cokcok seviyorum bütünvidyonudaizle dim sayılır

  • Uygar Kal
    Uygar Kal 1 month ago (edited)

    popilizm den ölcez youtube da. böğğ geldi amk.