Loading...

CAATSA Fırtınası fena vuracak! Hazır mısın Türkiye? Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on May 4, 2019

  • Avrasya Yatırım Stratejisti Evren Devrim Zelyut CAATSA hakkında bilgi veriyor olası etkilerini yorumluyor.

Yorumlar

  • Sadettinz
    Sadettinz 2 months ago

    Felaket tellalı diyetek tepki gösterenler, gidin anacım A haber'den günlük morfininizi alın pamuk gibi olursunuz. Amerika batıyor, imf bizden yardım dileniyor, dünya dolar yerine tl kullanmayı düşünüyor falan mis gibi...

  • Onder Ergin
    Onder Ergin 2 months ago

    Dunyanin en buyuk lideri bizde, Trump da kim oluyormus...Eyyyy CAASTA ..! Bizim IHA ‘larimiz sizinkini dover...🤣🤣🤣🤣

  • onur vardar
    onur vardar 2 months ago

    Ülkeye vuran vurmuş bize Meteor çarpsa yine ses çıkarmayız...

  • M.Asım Yıldız
    M.Asım Yıldız 2 months ago

    Yaptirimlari koordine eden birim %100 turk dusmanlarindan olusuyor demissiniz de,

  • Chiko Loko
    Chiko Loko 2 months ago

    Ordu'nun dereleri caatsa yuharı caatsa, vermem $eni ellere, Ordu üstüme caatsa $ürmelim emannn....

  • Yeşil Doğa
    Yeşil Doğa 2 months ago

    HEY MAŞALLAH bi CAATSA MIZ EKSIKTI GÖNDER GELSİN.

  • Polat Şanlı
    Polat Şanlı 2 months ago

    Demitel'in lafı 50 cent'e değildi 70 cent 'e muhtacız demişti yanılmıyorsam..

  • BUZ2 DEM
    BUZ2 DEM 2 months ago

    baykuş bi erol murercimler bi sen

  • Ekonomist
    Ekonomist 2 months ago

    Sorun burada zaten bu yaptırımlara maruz kalmamak için çeşitli tavizler vereceğiz. Taviz/Yaptırım Tehdidi paritesi herşeyi belirleyecek:)

  • Buharadam
    Buharadam 2 months ago

    Kotkmayin zalim zulumde israr ediyorsa bilinki sonu gelmistir

  • James Joyce
    James Joyce 2 months ago

    Hocam emeginize sağlık insanları biilgilendiriyorsunuz.Sizleri dinlerken gurbette yaşayan biri olarak ülkem için üzülüyorum iktidar hırsı ve kotu politik duruslar ulke durumunu içinden çıkılmaz bir hale sokuyor. Maalesef bununda acısını halk ödüyor . Yakında izin sezonu başlayacak ve bizler ülkemize geleceğiz bu durum bizler için iyi zira geldiğimiz ülke parası degerli ama yaşayan insanlar için kotu. Ne diyebiliriz ki hocam yazık gerçekten çok yazık

  • Ali Öztürk
    Ali Öztürk 2 months ago

    Ülkenin içine edenlere her türlü desteği verin sonra gelin burda vatan millet sakarya edebiyatı yapın yok öyle bir dünya

  • U K
    U K 2 months ago

    Çok önemli bir konuya değinmişsiniz tebrikler.

  • Berkan Adalar
    Berkan Adalar 2 months ago

    Eyyy Amariga senin bize yaptırım yapmaya katsayın yetmez sen kimsin yaa

  • Bulent Kilinckesmez
    Bulent Kilinckesmez 2 months ago

    aselsan abd ambargosuyla kuruldu. katsayla da inş. daha iyi gelişmeler olur.

  • Fatih A
    Fatih A 5 days ago

    merhaba Caatsa eylül 2017 de s 400 anlaşması ise nisan 2017 de imzalanmıştır.Dolayısı ile sistem geriye işleyemez unutmayalım.

  • Umut Özdemir
    Umut Özdemir 2 months ago

    Hocam şu arkadaki harita fonunu değiştirirsen çok iyi olacak bence... Ayrıca banka müşteri temsilcisi gibi takım kıravat değil biraz daha tarz giyimler bekliyoruz. Youtube burası, feel free, be free :)

  • omer simsek
    omer simsek 2 months ago

    Şimdi bu açıklamalardan ne anlamalıyız? Amerika’nın uydusu kalmaya devam mı etmeliyiz? Amerika’ya köpeklik ve yalakalık yapacak siyasetçileri mi seçmeliyiz? Her türlü saldırıya karşı bağımsızlık mücadelesi vermeyelim mi? Aman dolar yükselmesin diye Arap ülkeleri gibi sinmeli miyiz?

  • ferhat aslen
    ferhat aslen 2 months ago

    tek anladığım

  • Hüseyin Bulut
    Hüseyin Bulut 2 months ago

    Uyarıların için Teşekkür, dost acı söyler, bazı vatan haini siyasetçilerin tatlı sözlerinden 1000 kat daha iyi