Loading...

EŞİNİ HİÇ ALDATTIN MI? (YALAN MAKİNESİ) Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jul 8, 2019

  • Evet değerli Şahangiller izleyicisi. Bugün yalan makinesi sorgusuyla karşınızdayız. Terleten sorular :) kadınların en çok merak ettiği konu eşim beni aldatıyor mu? Hepsi bu videoda. İyi seyirler İbrahim Berk'in kanalı; https://www.youtube.com/channel/UCfjP... SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ; PET ŞİŞELERLE DENİZ YATAĞI YAPTIK! https://youtu.be/NqK-ZzVLF3s KREMA BOMBASI CHALLENGE! https://youtu.be/YNIVl34i1nQ KRALİÇE - KÖLE CHALLENGE https://youtu.be/pla8lOJkEAY BİTTİĞİ YERDEN BAŞLA CHALLENGE (Meyveli Yoğurt Mukbang) https://youtu.be/G5745_Qz2tY GELİN KAYNANA ATIŞMALARI 11 https://youtu.be/uClhKlQ-K4A Bizi yakından takip etmek için inceleyebilirsiniz! Facebook : http://goo.gl/VNmW8B Instagram : https://goo.gl/CKmcCN Şahangiller Twitter : http://goo.gl/wd5j41 Emrah Şahan Twitter : http://goo.gl/wtgIBt Gönül Şahan Twitter : http://goo.gl/RWzbTe

Yorumlar

  • Şahangiller
    Şahangiller 1 week ago

    Sıradaki videomuzun konsepti ne olsun?

  • sym pnr
    sym pnr 1 week ago

    eşine bi yumruk atarım haa demenden tut bi kadına beni aldattın mı sorusuna çok emin bi şekilde hayır diyememen, çocuk istiyor musun sorusuna pat diye olumsuz cevap vermen, erkeğim ben tabii ki benim sözüm geçer demene kadar gerçekten çok kırıcıydın emrah abi.

  • barıs krbck
    barıs krbck 1 week ago

    Bence aldattı yoksa bu kadar gerilmezdi... net yani Tekrar tekrar izle anlaşılıyor karşıdaki adamda gerçek sonucu söylemedi tabi

  • Mrv Mrv
    Mrv Mrv 1 week ago (edited)

    Karısının masumluğu ve eşinin tavırlarına o kadar çok üzüldüm ki ben aldatıldığımda da karışımdaki insan böyle tepkiler vermişti

  • öyle işte
    öyle işte 1 week ago

    Emrah Yazıklar olsun gönül u hak etmiyorsun böyle güzel bir kadını hak etmiyorsun aldattığını düşünüyorum çocuk sevgin de yok diye düşünüyorum inancim kalmadı sana emrah .gönül vallahi üzüldüm sana o yumruk atayim nedir aldatma, çocuk, olayı emrah i gözlerden düşürdü gönül o kadar tatlı bi insan ki emrah i artık yakistirmiyorum ona

  • Ayşenur Vural
    Ayşenur Vural 1 week ago

    Böyle bir erkekten ikinci bebek düşünmek gereksiz gönül hanım adam kendide istemiyor zaten daha iyi boşver

  • AW İrem
    AW İrem 1 week ago (edited)

    Başlıktan gelenler soru=

  • Only Penta LoL
    Only Penta LoL 1 week ago (edited)

    kesin aldatti adam Götünü kurtardi şişkonun

  • Busra Kaymaz
    Busra Kaymaz 1 week ago

    Ne kadar itici bir adam ilk defa bu aileye denk geldim adamın barzoluğuna dayanamayacağım daha fazla. Eşinede tavsiye bu adam bu kadar alttan almayı hak etmiyor

  • Melike Dilan Çankaya

    Bu şahısta ortada adamım diye gezer. Zerresi yok. Kaba, egoist, kadına saygı duymayan bir yaratık.

  • Tuğba Açıkgöz
    Tuğba Açıkgöz 1 week ago

    Severek izledigim tek kanaldı. Sen git karına yalan soyledinmi diye rahatlikla sor karin sana aldattinmi diye sorunca surat as.

  • Ümmügül Parlakgil

    Emrah abi gönül ablaya tavrını hiç beğenmedik.

  • Enfilen
    Enfilen 1 week ago

    11:00

  • Mert Bla bla
    Mert Bla bla 1 week ago

    Vizyon sıfır, karakter sıfır..2 izlenme almak için şu düştüğünüz duruma bakın aq..Evlisiniz lan siz..

  • AstuBey PvP
    AstuBey PvP 1 week ago

    ADAM YUVAYI YIKMAK İSTEMEDİ ONDAN HAYIR DEDİ GÖNÜL ADAMA SONRADAN BİDA SOR BENCE

  • Muhammed Fatih
    Muhammed Fatih 1 week ago (edited)

    İnstagram muhammedfatih14 takip edin

  • futbocu kız ve eğlence

    emrah abi ben bu videoda seni biraz soğuk buldum kusura bakma ama bazı tavırların hiç hoşuma gitmedi

  • Eda Kırtay
    Eda Kırtay 1 week ago

    Gönül ablaya çok kötü davrandın emrah abi bu yüzde resmen kanaldan soğudum

  • Nilgün Genç
    Nilgün Genç 1 week ago

    Bu videoyu izleyene kadar gerçekten sevginize çok inanıyordum çok güzel görünüyordu dışarıdan ama burda Emrah abinin hiç hoş olmayan tavırlarını gördüm ve sanki aranızda bir soğukluk varmış gibi hissettim. Evet bende diğer arkadaşlar gibi senden birşeyler sakladığı kanaatindeyim tavırları bize bunu yansıttı. Umarız biz yanılıyoruzdur ve gerçekten aranızda soğukluk yoktur. Sanki bu videoyu seni üzmek için yapmış gibi çok rahatsız oldum ve üzüldüm

  • BTS x Army
    BTS x Army 1 week ago (edited)

    Bence aldattı çünkü kendini çok kastı ve soruyu değiştirmeye çalıştı