Loading...

İphone’lerin Fiyatını Sordu Fotoğraf Çekinip Gitti! | (Böyle müşteri görülmedi) Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Dec 5, 2018

Yorumlar

  • DOĞACAN AYAZ
    DOĞACAN AYAZ 8 months ago

    İsmin Gibi Güzel Ve Sıcak Kalpli Bir İnsansın Abim 🙏🏻😊

  • Eren Çelikkaya
    Eren Çelikkaya 8 months ago

    Like atanın yazılısı 100 olur inşallah Amin 😁😁😀

  • TURKI MASHER
    TURKI MASHER 8 months ago

    O cocuk kalbiyle bizim evi isitir

  • Adem Öndeş
    Adem Öndeş 8 months ago

    En iyi yorumu sabitliyecem hadi bakalım yüklenin 🙂

  • Mr. Michael Myers
    Mr. Michael Myers 8 months ago

    Lan oha ilk defa bi kazık yemedin ve dolandırılmadın demek ki dünyanın sonu geldi

  • Reynmen
    Reynmen 8 months ago

    Çocuk Aynı Ben.Aklını Kullanıyor.Adem Abisi :D.Eğlenceli Abi Ellerine Sağlık Güzel.

  • Ali Karakılıç
    Ali Karakılıç 8 months ago

    Kalite denince akla hemen onun adı gelir: Adem Adem Adem

  • Hamza ŞEHİRLİ
    Hamza ŞEHİRLİ 8 months ago

    Abi ANKARAGÜCÜ NE SELAM 💙💛💙💛

  • Kirveler_ İnfo
    Kirveler_ İnfo 8 months ago

    Abi sen adam diğlsin adamın dibisin

  • Türkiye Süper lig Özetleri

    Keşke benimde böyle adem öndeş gibi öz abim olsa ama yok :( iyikide dünyadasın abi

  • murat han
    murat han 4 months ago

    sen ademlerinin efendisisin kalp atarmısın abicim

  • Bilal Ç Bilal_Çoban
    Bilal Ç Bilal_Çoban 8 months ago

    Bu yorumu beğenin sınavı 100 olsun

  • Emirhan Gürel
    Emirhan Gürel 8 months ago

    Çok iyi ve eğlenceli videolar çekiyorsun.Böyle videolar atmaya devam et abi.emeğine sağlık..☺😀😀

  • muhammed temurcan
    muhammed temurcan 8 months ago

    Yakarsa dünyayı adem öndeş yakar ! Kral seviliyorsun.

  • Blockchain Technology
    Blockchain Technology 8 months ago

    Samimi, doğal, güleryüzlü, iyi kalpli birisisin. Başarıların daim olsun...

  • Zafer Aslan
    Zafer Aslan 8 months ago

    Herkes seni seviyorabi

  • Ali kaptan
    Ali kaptan 8 months ago

    Adem öndeş içinde bir çocuk var

  • MrJoweL
    MrJoweL 8 months ago

    Adamların kralı be bizi videosuz bırakmıyor adam gibi adam ❤️

  • GhSS AzetZH
    GhSS AzetZH 8 months ago (edited)

    Ali baba yı özledik +1 leyin görsün

  • MovieX Official
    MovieX Official 8 months ago

    Küçük Tosuncuk Telefon İle Dramı😅😅