İZMİR - ERZURUM / Sakaltutan buz tutmuş ! / Buz üzerinde iniş ! Video Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Dec 22, 2017

  • Herkese merhaba arkadaşlar. Ben Nazım Zeki Uysal. Yeni bir video ile karşınızdayım. Bu videoda İzmir’den Erzurum’a yine kargo taşıyoruz. Bu sefer yollar daha zor. Artık kış geldi ve Sakaltutan yolu buz tutmuş. Buz üzerinde rampayı nasıl indim merak ediyorsan gerisi videoda. Kanalıma abone olup destek vermeyi, videoları beğenip ve düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın. Her zaman söylediğimiz gibi, her ne sürüyorsanız sürün. Sürdüğünüz bir bisiklet dahi olsa siz, hayallerinize sürmeye devam edin. İyi seyirler. Nazım Zeki Uysal Kanalıma abone olmak için: https://goo.gl/W7bfWW İlginizi çekebilecek diğer videolarım: SEFER VİDEOLARIM: https://goo.gl/h9bCq2 MOTOVLOGLARIM: https://goo.gl/eJ9Uvu TIRDA TEKNİK KONULAR: https://goo.gl/RpjyPF TIR VE KAMYON İNCELEMELERİ: https://goo.gl/NNKEK1 VLOGLARIM: https://goo.gl/BMTM38 Sosyal Medya hesaplarımdan beni takip edin: Instagram: https://www.instagram.com/nazimzekiuysal Twitter: https://www.twitter.com/nzekiuysal Snapchat: nazimzekiuysal Müzikler için: Haktan YILDIRIM Youtube: https://www.youtube.com/user/haktanyi...

Yorumlar

  • Galip Tuğrul KAÇTAN
    Galip Tuğrul KAÇTAN 1 year ago (edited)

    Cuma akşamı nazım zeki uysal izlenir diyenler

  • YahyAbi
    YahyAbi 1 year ago

    Adam gibi adam emegine saglik kardeşim cansin likeee 💗💖

  • Yusuf Buğra Zorlu
    Yusuf Buğra Zorlu 1 year ago

    Nazım reis yakıyorsun yine ortalığı🚚🚚🚚🚚

  • Okan Çekiç
    Okan Çekiç 1 year ago

    Allah yardımcın olsun gerçekten , Hava buz kısa kolluyla üşütme reis dikkat et :)

  • Oğuzhan Altay
    Oğuzhan Altay 1 year ago

    Dikkat et bebeyimmm

  • Muhammed Can Sayın

    97bin kişilik dev bir aile olduk abi nice 100binlere

  • DarKDayS
    DarKDayS 1 year ago (edited)

    N A Z I M L A N D I N Bu arada abi ESKİŞEHİR Den selamlar ALLAH yolunu açık etsin

  • Tuba
    Tuba 1 year ago

    Erzurum ❤️❤️

  • Eren Bütün
    Eren Bütün 1 year ago

    Ulan hava -4 diyorsun tırdan aşşağı kısakolluyla iniyorsun aman anne görmesin ağır fırça yersin reis ona göre 😂😂👍👍

  • oyun sunucusu
    oyun sunucusu 1 year ago

    İzlerken reklam çıktı vay amınakodumun reklamı dedim

  • ibrahim oyunda
    ibrahim oyunda 1 year ago

    Abi senin video nu caliyorlar

  • Davut Çakır
    Davut Çakır 1 year ago

    B U Z L A N D I N

  • Furkan Çakır
    Furkan Çakır 1 year ago (edited)

    Reyis termeliyim termeden gecerken selam çakarmısın ❤

  • Burak Mutlu
    Burak Mutlu 1 year ago

    SAMSUNLULAR NERDE 👉❤❤❤👈

  • Eli Melikzade075
    Eli Melikzade075 1 year ago

    Nazim Baküden selamlar seviliyorsun bir kalp lutfen

  • İbrahim Tusun
    İbrahim Tusun 1 year ago (edited)

    Abi lastigine taş değmesin video mükemmel :) abi tek benim videoma kalp koymamışın valla darıldım

  • Güney production
    Güney production 1 year ago

    Selam olsun dadaşlar diyarına yolun açık olsun abi

  • ibrahim oyunda
    ibrahim oyunda 1 year ago

    Çalan ogulcanmısın kanalı

  • GökayTR
    GökayTR 1 year ago

    Abi ALLAH kolaylık versin bu karda kışda iş yapmak zor

  • Nureddin DOĞRU
    Nureddin DOĞRU 1 year ago

    Nazım kardeşim intron güzel ama acizane bi tavsiye aynı introyu arkası deniz, orman, dağ vs gibi doğal bi güzelliğin önünde yaparsan çok çok daha güzel olur