Loading...

Nedir Bu Balık Unu / Ramazan Geldi / Ledlere Ceza Var Mı ? Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on May 5, 2019

  • Herkese merhaba arkadaşlar. Ben Nazım Zeki Uysal. Yeni bir video ile karşınızdayım. Bu videoda İzmir Torbalı'dan yüklediğimiz peçete yükünü Ordu'ya götürüyorum. Yolda sizlerden gelen merak edilen konulara cevap verdim. Hep birlikte izleyelim. Kanalıma abone olup destek vermeyi, videoları beğenip ve düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın. Her zaman söylediğimiz gibi, her ne sürüyorsanız sürün. Sürdüğünüz bir bisiklet dahi olsa siz, hayallerinize sürmeye devam edin. İyi seyirler. Nazım Zeki Uysal Kanalıma abone olmak için: https://goo.gl/W7bfWW İlginizi çekebilecek diğer videolarım: SEFER VİDEOLARIM: https://goo.gl/h9bCq2 MOTOVLOGLARIM: https://goo.gl/eJ9Uvu TIRDA TEKNİK KONULAR: https://goo.gl/RpjyPF TIR VE KAMYON İNCELEMELERİ: https://goo.gl/NNKEK1 VLOGLARIM: https://goo.gl/BMTM38 Sosyal Medya hesaplarımdan beni takip edin: Instagram: https://www.instagram.com/nazimzekiuysal Twitter: https://www.twitter.com/nzekiuysal Snapchat: nazimzekiuysal Müzikler için: Haktan YILDIRIM Youtube: https://www.youtube.com/user/haktanyi...

Yorumlar

  • Ishak Arslan
    Ishak Arslan 1 month ago

    O sabah seni gördüm orda reis 😂😁 İstanbulda geliyordum

  • ALPER DEMİRBAŞ
    ALPER DEMİRBAŞ 1 month ago

    LED’ler konusunda sana katılıyorum devlet artık herşeye ceza keser oldu nedeni belli ama iyice artık bıkkınlık yarattı örnek 10 yıl kullandığım aracın plakasında bişey yoktu enson muayenede plakanı değiştir gel sebep kalın yazıymış herneyse daha ilerisi siyasete giriyor hayırlı yolculukların ve kazancın olsun

  • Sami Eray Bozatay
    Sami Eray Bozatay 1 month ago

    Abi Enis Akkılıç yeni araç almış onunlada bir video çeksen güzel olur tşk 🚛🚚

  • MEHMET CAN BODUR
    MEHMET CAN BODUR 1 month ago

    nazım abi hayırlı yolculuklar seviyorum seni

  • 1 Saatlik Hip Hop
    1 Saatlik Hip Hop 1 month ago

    Reis hayırlı yolculukların olsun. Hayırlı ramazanlar.

  • Arda HD
    Arda HD 1 month ago

    Allah kaza bela vermesin abi Bende Ets 2 de senin tırı sürüyorum 😁😁

  • EFEKAN KOCA TR
    EFEKAN KOCA TR 1 month ago

    Abi seni çok seviyorum dünyadaki en iyi youtuber herkezezi bilelem benim görüşüm böyle

  • Ali Saban
    Ali Saban 1 month ago

    Abi bitanede volvo fh500alsan tadından yenmez kanal🌹

  • Muhammet Onur
    Muhammet Onur 1 month ago

    Abi kahve yakmayi ben evde yaptim sinek gelmesin diye bu cay tabaklari varya metal olanlari onun icine koydum cakmakla yaktim o yavas yavas yanip tutuyo sinek gelmiyodu sende ole bisey deneye bilirsin ;))

  • Ahmokoloisporto
    Ahmokoloisporto 1 month ago

    3:47

  • FİKRİ TÜRKELİ
    FİKRİ TÜRKELİ 1 month ago

    HAYIRLI RAMAZAN LAR NAZIM ZEKİ UYSAL ABİ BEN FİKRİ TÜRKELİ

  • Çağatay Yörük
    Çağatay Yörük 1 month ago

    abi bu 48 dk sanki yetmedi bi 48 daha olsa onu da izlerdim hayırlı yolculuklar allah kaza bela vermesin

  • Metehan Çil
    Metehan Çil 1 month ago

    Kral hemen izlemeden begeni yorum yapalim dedim 😎😊

  • Sexavet Memmedov aze_jet_trucks
    Sexavet Memmedov aze_jet_trucks 1 month ago (edited)

    İzlemeden beğenenler +1

  • Onur Yılmaz
    Onur Yılmaz 1 month ago

    Abi bu video ne kadar guzel eglenceli olmus sanki sinema filmi izlemis gibi oldum:):)

  • LonGcu Redd
    LonGcu Redd 1 month ago

    Adam gibi adam video atmış beğeniye çökelim arkadaşlar

  • Olcay Balcı
    Olcay Balcı 1 month ago

    İyiki bugün doğdum.

  • Hamdi Can Kaya
    Hamdi Can Kaya 1 month ago

    Abi kağıdı koy kahve koy kahveyi kagıdın üstüne kay çakmakla yak

  • Mustafa Büyükaslan

    Abi bence ledlere karısmamaları lazım hem uzun yolda tek basinasin

  • Bilal Topuz
    Bilal Topuz 1 month ago

    Zeki kardeşim Allah kaza bela vermesin. Sayende kısa sürede gözü karartıp bi tır sahibi olacam inşallah hayır duani bekliyorum :)