Loading...

Rauf - Hain (Official Video) Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Apr 12, 2019

  • Rauf'un ILS Vision Music Desteği İle Piyasaya Çıkan Yeni Tekli Çalışması Sizlerle #Hain Fizy: https://fizy.in/gXYG0 Spotify: http://smarturl.it/raufhain/spotify AppleMusic: http://smarturl.it/raufhain/applemusic iTunes: http://smarturl.it/raufhain/itunes Muud: https://www.muud.com.tr/sa/685402 Söz&Müzik: İsmail Ünal Düzenleme: Opirus Music Yönetmen: Çamran Azizoğlu Görüntü Yönetmeni: Yasir Gençalp Şarkı Sözleri; Kalbin duvarlarına ruhumu hapsettim, Saatler sene oldu ne kadar çok sabrettim, Ben aşıktım ya sana sen de sevdin sandım, Aldanmışım meğer epey geç fark ettim. Şimdi her şey nasılda anlamsız, Dönsen de artık hiç fark etmez, Senle geçen günlerim yalanmış, Gelsen de aşk seni affetmez. Göğsüne hiç battı mı kalbin, Ruhunu yaktı mı derdin, Unutmam gerek şimdi derken, Giderek arttı mı sevgin. Yastığa akarken göz yaşın, Duvarlar olunca sırdaşın, Ölüm son umudunmuş gibi, Aklına yattı mı hain. © 2019 ILS Vision Music ℗ 2019 ILS Vision Music

Yorumlar

  • Rauf
    Rauf 2 months ago

    Arkadaşlar hepinize merhaba ✋ 3. Şarkım Hain ile karşınızdayım. Bugüne kadar desteklerinizi hiç esirgemediniz, eminim ki yine aynı destekle ilerleteceğimiz bir şarkı ve klip olacak ☺️ Sizleri seviyorum bol bol yorum atmayı unutmayın ❤️

  • ali kundo
    ali kundo 1 month ago

    'Bismillah' kimlerin okumasına vesil oldum

  • Aleyna irem
    Aleyna irem 1 month ago

    Lan kaç gündür bu şarkıyı Oğuzhan Koç'un şarkılarında arıyorum

  • Memocan Akar
    Memocan Akar 1 month ago

    Dilimden düşmüyor diyenler +1(ben)

  • King Voyyy
    King Voyyy 4 weeks ago (edited)

    Kadın ağlamışa sevmiştir.Erkek ağlamışsa kimse o kadını birdaha o kadar sevmiyecektir...

  • MAQA AZE
    MAQA AZE 1 month ago (edited)

    KULAKLIK=TAKILI

  • tuncay mogli
    tuncay mogli 3 weeks ago

    Derler ki erkek adam ağlamaz. Ama bilirim ki, sevdiği için ağlayan erkeğin adamlığına doyum olmaz !

  • Semra Akkurt
    Semra Akkurt 3 weeks ago

    Kulaklık: TAKILI

  • Nizamettin Bayram
    Nizamettin Bayram 2 weeks ago (edited)

    Göğsüne hiç battı mı kalbin derken tam o sıra battı be reis.

  • Cihan Efe Coşar Kara Kartallar
    Cihan Efe Coşar Kara Kartallar 3 weeks ago (edited)

    Rauf Abi Bu işi biliyor diyenler

  • sebanur tuncer
    sebanur tuncer 1 week ago

    yalnız klip harika ya , rauf abinin tüm klipleri çok mantıklı . Şarkı zaten yakıyor. :)))

  • Hatice Nur Mıdık
    Hatice Nur Mıdık 1 week ago

    Daha çok hak ediyorsun

  • Enes Yurdakul
    Enes Yurdakul 1 month ago (edited)

    Benim öyle battı ki hep ağrıyo🚬o çoktan unutmuştur😥

  • Muhammet Yahya 5
    Muhammet Yahya 5 4 weeks ago

    Bağımlı Oldum. Yardım Eder Misiniz ?

  • Asya Turan
    Asya Turan 1 month ago

    abi kafayı yiycem şarkıyı duyduğum andan beri aklımdan çıkmıyor ben bu orospu evladini neden hatirladim neden yine onun icin agladim aga bu kadar güzel sarki yazilip soylenirmi .d

  • Burcu tnç
    Burcu tnç 1 month ago

    İlk dinlediğim de oğuzhan koç sandım ya 😂müptelasıyımmm. RAUF💛💙

  • Apo Karadas
    Apo Karadas 3 days ago

    Çok güzel ❤❤

  • Joker Jr
    Joker Jr 4 weeks ago

    Bir insanın şarkıları bukadar mı kaliteli olur be usta

  • buse gür
    buse gür 1 month ago

    "Neden aynaya yumruk attın"

  • ali şimşek
    ali şimşek 1 week ago

    'Bismillah' kimlerin okumasına vesil oldum