Loading...

RS6 YENİ PROJE ARABASI | 06 GMG 56 Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jul 10, 2019

  • Video kurgu montaj: Musa Gönüllü Fotoğraf: Berke Bayur Drone: Studio 2.0 Desteklerinden dolayı Autovogue'a, Remaps'a ve Renkli Garaj'a teşekkürler. GMG Kanalına Hoşgeldiniz Arkadaşlar... GMG Garage Araç Kaplama,Cam Filmi ,Kaput Filmi, Body Kit,Boya Koruma ,Chrome Kaplama,Özel Uygulamalar,Göçük Düzeltme,Jant Boyama Merkezidir Bu Kanalda GMG Garage Mutfağını Sizlere Sunacağız... Instagram: @gmggarage

Yorumlar

  • MimiTubeTv
    MimiTubeTv 1 week ago

    Masallah, guzel secim olmus! Allah kazadan beladan korusun. Tam bir fissek deli fissek audi yi severiizzzzzz. Projeleri merakla bekliyoruz!

  • SALİH
    SALİH 1 week ago

    montaj için yeni gelen elemana helal olsun işinin piri belli çok efso videolar çıkarıyo

  • Muhammed Çakır
    Muhammed Çakır 1 week ago

    Videoyu çeken ve montajlayan arkadaşın ellerine sağlık çok güzel iş çıkartmış 👍🏻

  • MALATYA GYM
    MALATYA GYM 1 week ago

    bende 48 yaşındayım 97 model tempram var.

  • OyunKoçu Tr
    OyunKoçu Tr 1 week ago

    Abi bence direk abt bodykit yapıp rs6+ olsun

  • Sadettin AKÇAKAYA
    Sadettin AKÇAKAYA 1 week ago

    ALLAH yürü ya kulum demiş, sen depar atmışın abi . Hayırlı uğurlu olsun :)

  • The Army
    The Army 3 days ago

    AUDI Bile böyle güzel Reklam filmi çekmemiştir 🙏🏻👋🏻 Allah Gönlüne göre Versin Abim

  • Mehmet Ferda Özer
    Mehmet Ferda Özer 1 week ago

    Hayırlı uğurlu olsun Mustafa bey, iyi günlerde kullanmanız dileklerimle. Gerçekten size yakışır çok mükemmel bir makina...

  • jumbo x
    jumbo x 1 week ago

    hayali s... reis noktayı koydu 3

  • Omer ARSLAN
    Omer ARSLAN 1 week ago

    Patron cakmasi Serdar neden kibar konusmak icin cabaliyorsun ? Dogal ol

  • kadir alemdar
    kadir alemdar 1 week ago

    40 yaş sempozyumun hayırlı olsun Mustafa abim Allah kaza bela vermesin 3

  • İlhan Erçalik
    İlhan Erçalik 1 week ago

    hayırlı olsun rs 6 yakısır mustafa abi sana masallah :)

  • Cihann kesici
    Cihann kesici 1 week ago

    Efsane olmuş elinize emeginize saglık❤

  • Erdem Gökçe
    Erdem Gökçe 1 week ago

    Abi hayırlı olsun Kazasız belasız projeler yaparsın inşallah

  • bilal süllü
    bilal süllü 1 week ago

    Araba hayırlı oğurlu olsun abiiii hayallerindeki araba

  • Latif Dmr
    Latif Dmr 1 week ago

    RS6 YI GÖRÜNCE UÇARAK GELDİM DAHA İZLEMEDİM ŞİMDİDEN HELAL BEKLİYORDUM RS6'LI BİR VİDEO

  • Son Osmanlı
    Son Osmanlı 1 week ago

    Sırf şu video kurgu montaj için yorum atıyorum.

  • Kolay
    Kolay 1 week ago

    Hayırlı uğurlu olsun Mustafa ağabey 👍

  • Cihan Yusuf EFE
    Cihan Yusuf EFE 1 week ago

    Hayırlı uğurlu olsun reis en doğrusunu yaptın farklılık yapıp renk katın projeleri dört gözle bekliyoruz

  • Asım DOĞAN
    Asım DOĞAN 1 week ago (edited)

    Gule güle binmeyi nasip etsin Rabbim kazasiz belasiz İNSALLAH.Ali dayı yine efsane bi yorum yapmış yeni araca😂 FENOMEN ALI DAYIMM😍