Sıfır Bir - 6. Sezon Fragmanı Video Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Apr 9, 2019

  • Sıfır Bir "Bir Zamanlar Adana'da" 6. Sezon Fragmanı ile sizlerle... 6. Sezon 1. Bölüm ise 8 Mayıs'ta BluTv'de... Daha fazlası için takipte kalın! https://www.facebook.com/sifirbirdizi/ https://www.instagram.com/sifirbirdizi/ https://www.twitter.com/sifirbirdizi/

Yorumlar

  • ARAFAT ARSLAN
    ARAFAT ARSLAN 1 week ago (edited)

    -BOŞALT KASAYI BOŞALT

  • Student Gains
    Student Gains 1 week ago

    iyi anaforda ölmemiş :D nesih abi yargı dağıtıyor

  • İlhan Damar
    İlhan Damar 1 week ago

    -Boşalt kasayı boşalt

  • Erhan Strqfe
    Erhan Strqfe 1 week ago

    Sıfır birin en sevdigim yanı adamlar az vurulsa ölüyo çok vurulunca ölmüolar amk

  • Emre Şen
    Emre Şen 1 week ago (edited)

    Abone olan herkese geri dönüş yapıyorum GT :)

  • ALİ ATMA
    ALİ ATMA 1 week ago

    0:30

  • Zihin Dünyası
    Zihin Dünyası 1 week ago

    Sıfır bir Fragmanında Reklam Olarak Sıfır Bir Çıkması Çok İlginç :)

  • Furkan Tepe
    Furkan Tepe 1 week ago

    Başrolün öldüğünde filmin bitmeyeceğini bize öğretensin be sıfır bir ♥️

  • ejderya reis
    ejderya reis 1 week ago (edited)

    çukur yönetmeni gör gör patateslen su balonuylan adam olmez az ornek al bu arada burak ile cengoya cok guldum :)))

  • Mehmet Mehmet
    Mehmet Mehmet 2 days ago

    Şu dizinin 4.sezonunu internetten atacak varsa yazsın ig: mehmetbxd

  • camel
    camel 1 week ago

    Savaş baba ve Ak-47 operatörü cihat sarsilmaz dan sahneler bekle bizii

  • EMES AİLESİ
    EMES AİLESİ 1 week ago (edited)

    Allah bu diziye arka sokaklar ve beni affet ömrü versin

  • ๖ۜÖLÜMSÜZ MUTANT 卍

    -Boşalt kasayı boşalt

  • Veysel Yilmaz
    Veysel Yilmaz 1 day ago

    Cihad "ak47" sarsılmaz yargı dağıtmaya geliyor.

  • Oğuz Yıldırım
    Oğuz Yıldırım 1 week ago

    Şunları izleyip sonra kendini bi b.k sanan veletler dolaşıyor ortalıkta

  • Hakan AkbaLık
    Hakan AkbaLık 1 week ago

    En yavaş hızda izleyin 16. Saniyeyi Off baba nasıl bişi yaptınız siz be

  • Mehmet Berhum
    Mehmet Berhum 1 week ago

    Bu gökhan şerefsizine cengo burak birer şarjör sıkarsa rahatlarım anca

  • Halil Ölmez
    Halil Ölmez 1 week ago

    0:56

  • Yusuf Gecgel
    Yusuf Gecgel 1 week ago

    Böyle bir sezona Cioyu Koyacan Çekilip Seyredecen 😉😉

  • ALFA Beat Production 'S.Y

    savaş arabada serdarın kafasına sıkıyor