Loading...

Tesla Rakibi 400 Beygirlik Elektrikli Jaguar Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jan 18, 2019

  • Arkadaşlar merhaba, bu videoda Tesla Rakibi 400 Beygirlik Elektrikli Jaguar i-Pace'i kullandık. bize Ümit Erdim ve Ayhancan Güven eşlik etti. Bagaj testi mi? Olmaz olur mu? İyi seyirler... Abone Olun; https://goo.gl/QUq1Lt Instagram: https://goo.gl/eFKPja Twitter: https://goo.gl/hDMmX5 Facebook: https://goo.gl/UpVYg5 Kurgu&Montaj: Caner Öner @cnronr Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A #jaguar #ipace #tesla

Yorumlar

  • Celal Kaya
    Celal Kaya 6 months ago

    Abi ümit abinin arabasını çekin

  • Gökhan Tezcan
    Gökhan Tezcan 6 months ago

    Ümit Erdim'le doblo testi isteyenler like

  • Cahit Kılcı
    Cahit Kılcı 3 months ago

    Doğan kabak kardeşim.ben 10 yıldır Elektrikli araba yapıyorum.kendi kendine şarj eden sistem yaptım.elektrikli arabalar için.yani sınırsız km.ama kendi reklamımı yapamadım bir türlü.bu konuyu bi ara görüşelim isterseniz.

  • gamer 4 life
    gamer 4 life 6 months ago

    hiçbiri bir doğan kabak edemez :D

  • Abdulsamet Ağca
    Abdulsamet Ağca 6 months ago

    Bagaj testi dogan kabak youtube kanali tarihinde ilk ve en efsanesi

  • Serhat Kaya
    Serhat Kaya 6 months ago

    Valla yeter artık ama ben Okan abiyi özledim ne güzel değişik bilgiler veriyodu hep

  • ECOPRO OTO TV
    ECOPRO OTO TV 6 months ago

    Abi ikiniz muhteşem bir ikili oldunuz süpersiniz 😀😀😀 yakında abi siz Kadir ÇÖPDEMİR ile Pascal NOUMA gibi radyo programı da yaparsınız yakışır size Allah yardımcınız olsun gönlümüz sizinle

  • Fehmi Pilanalı
    Fehmi Pilanalı 6 months ago

    540 bin tl ile başlayan fiyatlarla dünyayı kesin kurtarırız.

  • burak şenel
    burak şenel 6 months ago

    Abi bu susturucu içine hoparlör Tesla ne yazsam çıkar YouTubeda beyler bilen var mı?? Merak edenler beğensin öğrenelim..

  • Muhammed Ali
    Muhammed Ali 6 months ago (edited)

    Ümit Erdim ile daha çok video +1

  • Halil Basaran
    Halil Basaran 6 months ago

    Doğan abi midyeci ahmete benzeten oldu mu seni 🤔

  • megardin
    megardin 6 months ago

    5:07

  • hüseyin aydın
    hüseyin aydın 6 months ago

    Jeremy Clarkson ve Richard hammond seviyesi bir goygoy olmus ozlemisiz ya

  • ferhat altn
    ferhat altn 6 months ago (edited)

    Doğan abi saat yakışır :) maillere de bakarsan abi sevinirim :)

  • Oğuzhan Değirmencioğlu

    Ümit Erdim ile Gezelim Görelim güzel bir seri olur aslında sponsor bir araç ile farklı şehirlerin yemekler ve gezilecek yerlerini işleyen videolar süper olur.

  • Eren Uzungel
    Eren Uzungel 6 months ago

    yaw sen git mercedesle arabayı 4.lükten al 1. yap buraya getirsinler bagaja sokmaya çalışsınlar doğan abinin kanalının samimiyeti :D :D

  • g1rd4p
    g1rd4p 6 months ago

    -... kral geri döndüğğğ

  • Akın Atila
    Akın Atila 6 months ago

    Abi bi şarjda 600 km giden arabalar var fiyatıda çok pahalı ona 500 bin verene kadar mercedes alırım

  • Murat Kaya
    Murat Kaya 6 months ago

    5:09

  • Omer SARIGÜL
    Omer SARIGÜL 6 months ago

    Abi lastik sponsorluğu almanı bekliyoruz artık lastiği cebinde gezdirde görelim