Loading...

YEMEKLER BENDEN - Fırat'ın Yemekleri Beğenildi Mi? Video Mp3 indir

Loading...
Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Mar 24, 2019

  • Yemekler Benden serimizin bu videosunda yemekleri Fırat ısmarlıyor. Bakalım arkadaşları için yaptığı yemek seçimleri ve tabii sunumu beğenilecek mi? #yemeklerbenden Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın: ► Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap ► Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi ► BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv

Yorumlar

  • Baran çelik
    Baran çelik 2 months ago (edited)

    1:52

  • Ediz Budak
    Ediz Budak 2 months ago

    Bunun yemekleri sizin pişirdiğiniz versiyonunu da bekliyoruz

  • Ayşegül Aksu
    Ayşegül Aksu 2 months ago

    Cidden haksızlık, Melih in yemekleri daha zayıftı, balık çorbasıyla ördeğin ne alakası var yani! Fırat a haksızlık ettiniz beyler

  • Cem Agliyan
    Cem Agliyan 2 months ago

    Kebabın yanında pilav yenmez normalde tamer reis.Gerçek kebap pilavsız yenir.

  • Portal TV
    Portal TV 2 months ago (edited)

    1:52

  • ibrahim mutlu
    ibrahim mutlu 2 months ago

    Profiterolü bardağa koyup getirene 6 verip buna 3 vermekte garip.

  • UMUT hdd BJK
    UMUT hdd BJK 2 months ago

    Firat abi yi cok ezdiniz gecen hafta melih abininki bundan cok kotuydu ama ona

  • Emoş _Panda
    Emoş _Panda 2 months ago

    Abi Fırat abiye çok haksızlık yaptınız

  • Merve Yeni
    Merve Yeni 2 months ago

    Ama Fırat Abinin yemeklerini çok eleştirdiniz bence 10 numara bi menü hazırlamış Fırat abi sen 1. olamazsanda sen bizim gönlümüzün birincisisin üzülme

  • crise.mp4 ッTM
    crise.mp4 ッTM 2 months ago

    Fırat Abi'ye Yapılan Haksızlık Bence Ayıp Yani

  • Emre Bitergül
    Emre Bitergül 2 months ago

    Serdar Başkan Kendi Kazanmak Icin dusuk veriyor :D

  • Melih Seçilmiş
    Melih Seçilmiş 2 months ago

    Lan geçen hafta Melih suşi bilmem ne karides çin şeyler söyledi adam Fırat'tan daha yüksek puan aldı birde Tamer küçücük tatlı vardı diyo geçen hafta melihin ne tatlısı ne meyve tabağı vardı Fırat abinin hakkı yenildi.

  • Devran Moroğlu
    Devran Moroğlu 2 months ago

    Tamer abi sayende bir adanalı olarak kanser oldum

  • BAM BAM BAM!!
    BAM BAM BAM!! 2 months ago

    "Benim karnım da yediğim laflardan doydu." Fırat reiiissSs

  • İrem Şener
    İrem Şener 2 months ago

    Tamer abinin her şeyi berbat görmesi, kendisinin ne yapacağını çok merak ediyorum gerçekten

  • Yaşar Güzel
    Yaşar Güzel 2 months ago

    Sadece gömmek için konuşuluyor çok saçma ne yaptılar ki ne bekliyorlar

  • Alican Yıldız
    Alican Yıldız 2 months ago

    Normal bir mercimek çorbası ne demek ya ne bekliyodunuz

  • Fatmagül Çelik
    Fatmagül Çelik 2 months ago

    Tamerin hareketlerini hiç beğenmedim 1000₺ yi kazanmak için elinden geleni yapıyor onu da dört gözle bekliyorum inşallah adalet li olur

  • Yade Koçar
    Yade Koçar 2 months ago

    Bende Fırat'ın yemekleri Melih'ten daha iyiydi ama bence ikiside çok iyiydi

  • neden ki
    neden ki 2 months ago

    fırata haksızlık oldu bence melihin kileri yiyememislerdi bile