Zarar ne kadar ? / LASTİK GÜMLEDİ ! Video Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Aug 8, 2017

  • Bildiğiniz gibi Çorlu'ya 5 km kala lastik gümledi. Devamında neler yaşandı buyurun videoya. :) İyi seyirler. :) Kanalıma abone olup, videoları beğenmeyi, paylaşmayı ve yorum yapmayı unutmayınız. :) Sosyal Medya Hesaplarım: Instagram: nazimzekiuysal Snapchat: nazimzekiuysal Müzik: Haktan Yıldırım Youtube: https://www.youtube.com/user/haktanyi...

Yorumlar

  • Nazım Zeki Uysal
    Nazım Zeki Uysal 1 year ago

    Arkadaşlar lastikleri 4 adet sıfır lastik ile değiştirdim. Ayrıca çamurluklar ve çamurluk demiri işçilikleri vs. Toplam 8000 lira gibi bi masrafım oldu. Tabi bunun en büyük kısmı lastiklere ait. Videoyu izleyen herkese çok teşekkür ederim. Aksilik ne zaman geleceği belli olmuyor. Hayırlısı diyip geçiyoruz. :) Beğenen, yorum yapan herkese teşekkür ederim. Sağolun, varolun. :)

  • Kutay Kurt
    Kutay Kurt 10 months ago

    Adamın lastiği patlıyor plakası yamuluyor farı kırılıyor yine de yüzü gülüyor bunda da bir hayır var diyor adamsın

  • Lifetuna
    Lifetuna 1 year ago (edited)

    LASTİK KAPLAMA GÖSTERDİĞİ AN

  • Berat Akca
    Berat Akca 1 year ago

    ABİ ETS 2 DE SENİN TIRIN İLE HAYALLERİME SÜRÜYORUM - KALP KOY LÜTFENN

  • İdris Gürbüz
    İdris Gürbüz 1 year ago

    herşeyde bi hayır vadır dedin ya.aynı fikirdeyim,lastik patlamasa belki ilerde kaza da yapabilirdin.takma kafana,keyfini kaçırma,

  • Oyuna Devam !!!
    Oyuna Devam !!! 1 year ago

    Sıbağğğ gıneşi ahağğğ :D ADAM ADAM

  • Ümit Buluc
    Ümit Buluc 1 year ago

    Sabah güneşi lastiğe vururmuş :)

  • Enver Eren Altun
    Enver Eren Altun 1 year ago

    5:23

  • Jetciler Az
    Jetciler Az 1 month ago

    0:31

  • FOR VANDETTA
    FOR VANDETTA 1 year ago

    her detayı çeken adam gibi adam NAZIMZEKİ UYSAL 3

  • Godlike 07
    Godlike 07 1 year ago

    Abi sıkma canını her şerde vardır bir hayır belki lastiğin patlamasa o hızla devam etsen ilerde daha kötü birşey olacaktı allahım korusun.

  • HAYDAR REİS
    HAYDAR REİS 1 year ago

    Cana gelecegine mala gelsin abim.gecmis olsun.

  • ibrahim kantar
    ibrahim kantar 1 year ago

    Evet sabah güneşiii :d

  • Genç Oyuncu
    Genç Oyuncu 1 week ago

    Abi arkadaşlarımla senin lastik patlama animasyonunu yapiyoruz

  • Mert Uludağ
    Mert Uludağ 1 year ago

    Kaplama lastik ve sonuç 3 kuruşdaha verip sıfır alaydın keşke

  • TEKIN TEMEL
    TEKIN TEMEL 1 year ago

    abi seni seviyorum Allah Sana kaza bela vermesin işlerin yolunda gitsin 3

  • Canberk Cerit
    Canberk Cerit 1 year ago

    Geçmiş olsun reis nazar değiyor valla

  • ibrahim culha
    ibrahim culha 1 year ago

    GEÇMİŞ OLSUN ABİ

  • onuralp ile oyun keyfi

    hangi şirkette çalışıyorsun abi ? inş 1m olursun

  • king_pro_EH G
    king_pro_EH G 1 year ago (edited)

    abi kaplama lastik kullanma çok tehlikeli +1 leyin görsün bazı şöförler kaplama yapıyor ve lastık yarı yolda kopup tır devriliyor